TwitterEmail

Customer Service Manager

U wilt graag werken aan het verbeteren van de klanttevredenheid en de klantloyaliteit! Klantbehoud is heel belangrijk tegenwoordig. Op de langere termijn leveren loyale en tevreden klanten continuïteit op, wat rust in de eigen organisatie brengt, en doordat u meer klantkennis opbouwt kunt u ook beter inspelen op de behoeften van uw klant wat meestal meer omzet met een hoger rendement oplevert.

Telkens op zoek naar nieuwe klanten daarentegen kost veel geld en levert op korte termijn vaak minder rendement op (leergeld).  Het is daarom jammer als nieuw verworven klanten snel weer verdwijnen.

Om de klanttevredenheid te verbeteren en klantloyaliteit te verhogen kunt u eens denken aan het aanstellen van een Customer Service Manager. Dit kan heel goed flexibel worden ingevuld op parttime of interim basis!

Welke aspecten komen nu concreet terug in een rol als customer service manager?

Klantrelatie – Bewaken van processen en verbeteren van de dienstverlening en de communicatie (en daarmee relatie) met klanten (spil tussen klant en operatie)
Commercie – Creëren van nieuwe kansen en mogelijkheden bij bestaande klanten en realiseren van extra omzet
Organisatie – Bijdrage leveren aan de professionele positionering en profilering van uw bedrijf of organisatie

Doelstelling: Het vergroten van de productiviteit, de kwaliteit, en servicegerichtheid van uw organisatie. Dat is waar ik met u aan wil werken!

Bent u als bedrijf of organisatie dus op zoek naar een customer service manager (part-time of interim) die meewerkt aan het verhogen van de klanttevredenheid en klantloyaliteit, neem dan eens geheel vrijblijvend contact op met mij.

button_contact

CyberChimps